5 תשובות
איזה שמן שמת? ההמלצה זה לשים כשהשיער לח או יבש
אולי שמת יותר מדי
אם כן אז עדיף לחפוף
אולי שמת יותר מדי
אם כן אז עדיף לחפוף
שואל השאלה:
שמתי סרום ואז שמן אתמול אחריי המקלית
שמתי סרום ואז שמן אתמול אחריי המקלית
יכול להיות שזה כבד מדי לשיער שלך להשתמש בשניהם
או שאחד מהם לא מתאים לסוג השיער
בכללי עם שמנים לשיער תשימי קצת ורק כשהשיער יבש או לח
או שאחד מהם לא מתאים לסוג השיער
בכללי עם שמנים לשיער תשימי קצת ורק כשהשיער יבש או לח
תשימי אחריי מקלחת רק בקצוות ואל תסרקי עד שהוא מתייבש כי אז זה יעבור גם ללמעלה , כששמים למעלה הוא הופך לשומני
תחפפי , תסרקי את השיער , תשימי שמן בקצוות , ותני לו להתייבש
אני פעם שמתי גם בלמעלה וזה עשה לי את השיער שומני אז אין לי מושג תנסי פעם אחת את מה שרשמתי .
אני פעם שמתי גם בלמעלה וזה עשה לי את השיער שומני אז אין לי מושג תנסי פעם אחת את מה שרשמתי .
באותו הנושא: