8 תשובות
קורט קוביין הוא חלום.
אבל נשמע שגם אצלך לא רע.
אבל נשמע שגם אצלך לא רע.
שואל השאלה:
זה בן אדם?
זה בן אדם?
אנונימית
קורט קוביין?
שואל השאלה:
כן
כן
אנונימית
כן. הוא כבר מת אבל הוא מושלם.
פחות הדברים שהוא עשה
הייתי עם מישהו שנראה בן 16 (אבל גם אני נראית) אבל מתנהג כמו שוגר דאדי (בכל זאת, הייטקיסט) - מושלם.
אני כזה
באותו הנושא: