9 תשובות
אם זה בעלי אז כן
חוק זה יפהה אבל בכללי בתחושה זה לא הרגשה שחצי מהדברים שלי גם של,בעליי
שואל השאלה:
מה סוציאליזם על מה אתה מדבר
אנונימי
שואל השאלה:
^^ מבחינת החוק ברגע שהתחתנת חצי מהרכוש שלך שייך גם לאשתך וגם להפך .
הכלל הכל כולל הכל . כל מה שבבעלותך כולל הפנסיה שלך
אנונימי
מי שחי בקיבוצים שום דבר לא שייך אליו הכל שייך לכולם זה סוציאליזם, כל מה שאתה עושה ומייצר ומרוויח שייך למדינה והמדינה מחלקת את זה שווה בין כולם
שואל השאלה:
לא דיברתי על זה אבל בסדר שפכת שפכת..
אנונימי
סוציאליזם זה לא חלק זה הכל
שואל השאלה:
אז כיאלו לא היית מתחתנת?
אנונימי
לא למה שארצה דבר כזה