7 תשובות
שואל השאלה:
מה לעשות שאני לא מוצא ...
אני בטינדר, וגם משלם לטינדר אבל אין לי מזל
אנונימי
שואל השאלה:
מה לעשות שאני לא מוצא ...
אני בטינדר, וגם משלם לטינדר אבל אין לי מזל
אנונימי
תעבור למציאות עדיף לך
תאמין לי
תצא מהבית, לך לעבוד, תתפתח אחי
לך תעשה משהו עם החיים שלך
חריג מאוד לדעתי
לא קונה את הבולשיט של "זה יבוא כשזה יבוא"
זה יכול לבוא גם בגיל 50 וזה יכול גם לא לבוא בכלל
אם הגעת למצב הזה תנסה להבין למה הגעת למצב הזה ותנסה להבין איך אתה משנה אותו
כי כנראה שאתה עושה משהו לא נכון
או יותר נכון לא עושה משהו נכון
או לא עושה משהו בכלל
למה שתחפש זוגיות בטינדר
באיזה שלב זה נופל? מאצים? התכתבויות? דייט ראשון?
אנונימית
אני לא יודע
יכולות להיות הרבה אפשרויות
בכל מקרה אני מציע שתעשה עוד דברים
דברים שאשכרה יפתחו אותך ואת המנטליות שלך ואתה תראה כבר איך זה יסתדר מעצמו
שואל השאלה:
אני עובד. מן הסתם אני עובד. אז איך נראה לך שאני מחזיק דירה לבד?
אנונימי