6 תשובות
הכל טוב,
גם לאנשים מבוגרים לא שוכחים דברים כאלה.
גם אני לא שוכח אלימות נפשית מסתבר במבט לאחור משם ועוד.
אולי כדאי לך ללכת לפסיכולוג בעניין.
וכן,
גם למצוא לך עבודה יכול להיות טוב
ולהתמודד ואז להרפות עם למידת הלקחים מהטראומות
אני חושב שכדאי לך ללכת לפסיכולוג ששמעת עליו המלצות, ולהתנדב לעזור לילדים להתמודד עם בריונות(אני חושב שחוץ ממה שזה יעזור להם זה יעזור גם לך).
בנוסף לכל מה שאמרו פה, כנראה שלא חשבת על זה בצבא כי היית עסוקה אז לא חשבת על זה.
הדברא הראשון לעשות הוא כמובן לדבר עם פסיכולוג, את לא יכולה פשוט לשכוח מטראומה על כך גדולה.
אחרי זה, תחסמי את כל הבריונים שלך בטיקטוק, כי זה רק עושה לך רע.
ותנסי למצוא עבודה, ללמוד משהו או תתחילי להתנדב. לא משנה מה, העיקר שלא תשבי כל היום בבית ותרגישי רע עם עצמך.
את יכולה גם למצוא חברים חדשים דרך העבודה או ההתנדבות שלך.
שואל השאלה:
תודה רבה על התגובות מעריכה מאוד ❤
אנונימית
תחשבי ככה: הכי חשוב זה להיות בן אדם טוב אין דבר יותר חשוב מזה (אומר את זה בתור חילוני מאוד ולא 100 לב זהב) את יודעת שגם אם הם יהיו נשיאי ארצות הברית ואילון מאסק יהיה המנקה שלהם את עדיין בן אדם טוב יותר ואת יודעת שכשהם יהיו מבוגרים זה יאכל אותם מבפנים איך שהם התנהגו וזה ירדוף אותם תמיד ולא יעזוב. בזמן שאת תדעי שלא משנה מה את, את חזקה והצלחת להתגבר על האפסים האלה ולהשאיר אותם מאחור:) מאחל לך המון בהצלחה ותמיד תזכרי מי היה אדם טוב יותר, מי ירצה להיות קרוב למי שמתעלל באנשים ומתנהג בצורה מרושעת?
הם לא שווים את זה שתחשבי עליהם