תסבירו לי בבקשה מה זה עיצורים גרוניים בלשון כאילו בסדר הבנתי יש את אותיות האחרע אבל בעניין אחר המשך למטה >
אז כזה יהיה לי סיטואציות שאצטרך לכתוב פועל דומה או אותה מילה מפועל דומה וחברה שלי ניסתה להסביר לי והבנתי ממש טיפה שזה אומר בקושי הבנתי, ובעיקרון לא הבנתי יש למישהו הסבר מסודר איך לכתוב פעלים דומים מזה?? ומזאת אומרת בכלל