4 תשובות
זה לא כואב בשיננים רק מנקה את השיניים
כמו מברשת שיניים רק לא רק מברשת שיניים
מנסיון של פעם, זה לא כואב, אבל קצת לא נעים
זה כלום לא לדאוג זה גם לא כואב