5 תשובות
חצי חצי
זה לא כזה נורא
לא כולם מוצאים את עצמם בגיל 18
ועושים מה שצריך לעשות בחיים
לא כולם מוצאים את עצמם בגיל 18
ועושים מה שצריך לעשות בחיים
לא נורא
יש לא מעט אנשים שהתחילו כמוך ועכשיו כל העולם מקנא בהם סבלנות מתי שהוא יגיע הזמן שלך והאמת לא כזה נורא כל עוד יש כסף כי זה המטרה של עבודה
אחי עוד 5 שנים גם ככה יקחו לכולם פה את העבודה עם התקדמות ה ai...
תחבורה, מזון, מפעלים, שירות לקוחות. אילו יהיו התחומים הראשונים שה ai יקח. לאחר מכן, בהדרגה ייקח משרות של עיצוב, פיתוח , קוד וכול
פשוט תמצא את עצמך באיזה עבודה יציבה ותתחיל להתקדם לאט לאט. העתיד לא הולך להיות קל לבני אדם גם אם תהיה עם תואר שני. שיש מולך רובוט שחכם יותר ממך בכל האספקטים ולא עולה לבוס עלויות גבוהות, מי יעדיפו ? רובוטים. הם יתחילו להשתלב בישראל בשנה הקרובה. בסין כבר הם משתלבים ב 30 אחוז מהתעשייה. בישראל תמיד יש דיליי, אבל זה יגיע גם לפה. יחליפו אפילו רופאים, מנתחים וכול . בסין כבר יש בית ספר מבוסס על ai (ללא מורים, ה ai מנתח את התקדמות הילד ולפי זה, ובונה לו תכנית מותאמת אישית ) ובית חולים רק עם רובוטים (מי שעושה את הניתוח הוא רובוט ובדיוק מירבי יותר )
כולם יודעים שלא ירחק היום וזה יגיע גם לפה. מזכיר לי קצת את הקורונה , כולנו חשבנו שזה לא יגיע לפה בהתחלה, ואז זה פשוט קרה. הולך להיות מעניין בקיצור. אני מעודכן בכל מה שקשור ל ai, אז תהיה בטוח שכל מה שאמרתי לך יקרה ב 1000 אחוז. למה? כי זה כבר קורה בכמה מקומות בעולם ואין לי ספק שזה יגיע גם לפה .
תחבורה, מזון, מפעלים, שירות לקוחות. אילו יהיו התחומים הראשונים שה ai יקח. לאחר מכן, בהדרגה ייקח משרות של עיצוב, פיתוח , קוד וכול
פשוט תמצא את עצמך באיזה עבודה יציבה ותתחיל להתקדם לאט לאט. העתיד לא הולך להיות קל לבני אדם גם אם תהיה עם תואר שני. שיש מולך רובוט שחכם יותר ממך בכל האספקטים ולא עולה לבוס עלויות גבוהות, מי יעדיפו ? רובוטים. הם יתחילו להשתלב בישראל בשנה הקרובה. בסין כבר הם משתלבים ב 30 אחוז מהתעשייה. בישראל תמיד יש דיליי, אבל זה יגיע גם לפה. יחליפו אפילו רופאים, מנתחים וכול . בסין כבר יש בית ספר מבוסס על ai (ללא מורים, ה ai מנתח את התקדמות הילד ולפי זה, ובונה לו תכנית מותאמת אישית ) ובית חולים רק עם רובוטים (מי שעושה את הניתוח הוא רובוט ובדיוק מירבי יותר )
כולם יודעים שלא ירחק היום וזה יגיע גם לפה. מזכיר לי קצת את הקורונה , כולנו חשבנו שזה לא יגיע לפה בהתחלה, ואז זה פשוט קרה. הולך להיות מעניין בקיצור. אני מעודכן בכל מה שקשור ל ai, אז תהיה בטוח שכל מה שאמרתי לך יקרה ב 1000 אחוז. למה? כי זה כבר קורה בכמה מקומות בעולם ואין לי ספק שזה יגיע גם לפה .
אנונימי
באותו הנושא: