2 תשובות
אין לי טעם ספציפי אבל 1 ל20 אולי
זה די פשוט להבין. תסתכל על איזה בנות אתה מסתכל. נגיד בכיתה. אתה תבין שזה אולי 8/40 במקרה הטוב. בקיצור מה שאני אומר שיש טעם לכל אחד ואחת ואתה תתאים למישהי בטעם. אבל אתה חייב להראות הכי טוב שלך.
באותו הנושא: