9 תשובות
ההורים שלי גרןשים אז פחות רואה את אבא לכן אמא זה הכול בשבילי
וואי זה ממש משתנה
עם אבא שלי הקשר מושלם הוא הכל בשבילי
עם אמא זה קצת פחות
הורים זה הדבר הכי יקר לי הם עוזרים לי כשאני צריכה הם נותנים לי אוכל קונים לי בגדים שאני אוהבת לוקחים אותי לחופשות בחו"ל הם בשבילי הכל בעולם הזה
אני מודה לאלוקים כל יום ויום שיש לי אותם ומודה להם כל פעם שהם מכינים לי אוכל או על קניות בגדים זה לא מובן מאליו וגם אם אני לא אומרת תודה הם רואים את האושר שלי בעיניים והם יודעים שאני מודה להם הכי בעולם
הם ההורים הכי טובים שאפשר לקבל
יש לי רק אבא והוא הכל בשבילי.
מצד אחד עושים עבורי הכל
מצד שני מרגיש שזה כבר נהיה עול
אנשים שהשקיעו בי , לימדו אותי דברים , ילדו אותי, חינכו אותי, ובעצם די הפכו אותי למה שאני .
יש גם דברים שאני לא אוהבת וזה , אבל כן
הורים זה מקור הקיום שלנו. עליהם החיים שלנו בנויים
ומשם אנחנו נגדל ונתפתח.
אישית ההורים שלי הכי יקרים לי הם דואגים לי ותוצכים ברע ובטוב.
אין לי הורים :0
שואל השאלה:
להיות הורים זה לא עבודה קשה וכפוית טובה?