2 תשובות
בדיוק חשבתי על זה לול, אני לא אנטי קווין אבל המעריצים שלהם מתחילים ריבים ליטרלי ללא סיבה כשמדברים על מוסיקה של אמנים אחרים בכלל בגלל שהאמנים האלו לא קווין, לא, קווין הם לא הלהקה הכי מיוחדת ויצירתית בעולם, לא, קווין הם לא אנדרייטד
עברו הרבה שנים מאז שהקשבתי להם בפעם האחרונה וכל הדרמה הזאת ממש מורידה לי מהם
ואני אומר את זה בתור חלק מאחת הקהילות המעריצים הכי מעצבנות ונוראיות בעולם (קייפופ, אפילו שמנסיון המעריצי קייפופ כאן באתר לפחות די נחמדים)
וכמובן שלא כל המעריצים של קווין ככה, אבל יש יותר מדי שכן
עברו הרבה שנים מאז שהקשבתי להם בפעם האחרונה וכל הדרמה הזאת ממש מורידה לי מהם
ואני אומר את זה בתור חלק מאחת הקהילות המעריצים הכי מעצבנות ונוראיות בעולם (קייפופ, אפילו שמנסיון המעריצי קייפופ כאן באתר לפחות די נחמדים)
וכמובן שלא כל המעריצים של קווין ככה, אבל יש יותר מדי שכן
יש סיבה שמאללים אותם
לפרדי היה כישרון מיוחד ואנשים יעריצו אותם לנצח מסיבה
כל קבוצת מעריצים של כל דבר תחפור ותריב עם אנשים על מה שהם מעריצים
יש לי סיבה לחשוב שקווין היא הלהקה הכי טובה בעולם למרות שיש מלא מצוינות
אף אחד ממעריצי קווין לא חושב שהם אנדרייטד דרך אגב
אם עכשיו אומרים שהם אוברייטד אני כן אתן טענות נגד כי אנשים שאומרים את זה לא מכירים שירים שלהם מלבד הלהיטים
אין לי בעיה להתווכח עליהם אבל לא באה לריב מכות קללות וכאלה אף פעם
(אלא אם כן קוראים לי ילדת סנטר)
ואם יש לך אנטי חבל שאת כזה מושפעת ממה שאומרים באינטרנט כי הם באמת בין ההכי טובים בכל הזמנים
לפרדי היה כישרון מיוחד ואנשים יעריצו אותם לנצח מסיבה
כל קבוצת מעריצים של כל דבר תחפור ותריב עם אנשים על מה שהם מעריצים
יש לי סיבה לחשוב שקווין היא הלהקה הכי טובה בעולם למרות שיש מלא מצוינות
אף אחד ממעריצי קווין לא חושב שהם אנדרייטד דרך אגב
אם עכשיו אומרים שהם אוברייטד אני כן אתן טענות נגד כי אנשים שאומרים את זה לא מכירים שירים שלהם מלבד הלהיטים
אין לי בעיה להתווכח עליהם אבל לא באה לריב מכות קללות וכאלה אף פעם
(אלא אם כן קוראים לי ילדת סנטר)
ואם יש לך אנטי חבל שאת כזה מושפעת ממה שאומרים באינטרנט כי הם באמת בין ההכי טובים בכל הזמנים
באותו הנושא: