6 תשובות
מה זאת אומרת לא קיבלת כלום הלכת לסניף דואר לאסוף את החבילה ואמרו שאין?
אנונימית
שואל השאלה:
לא קיבלתי שום מסרון. הסיבה היחידה שאני יודעת שהחבילה הגיעה היא כי בדקתי באתר שלהם
נו אז מה הבעיה תגיעי לסניף ויביאו לך את החבילה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל לא צריך מסרון כדי לקבל? איך הם יידעו מה החבילה? ממספר המעקב?זה הפעם הראשונה שאני מזמינה דרך דואר ישראל
המספר מעקב אמור להופיע במייל
את יכולה לחכות למחר לראות אם את מקבלת אסמס אבל גם אם לא תגיעי לסניף תראי להם את המייל שקיבלת ויביאו לך
אנונימית
שואל השאלה:
לא קיבלתי שום אייל או אסאמס, יש לי רק את מספר המעקב מאלו שהזמנתי את החבילה
באותו הנושא: