14 תשובות
וואי נכון
שואל השאלה:
כאילו אני גם מעריץ של queen
יש הרבה מעריצי queen נקודה. אחת הלהקות היותר אהובות על הפלנטה
אבל כן, יש פה מלא
כן
לפעמים מרגיש שאפילו יותר מדי
נכון?^
אנונימית
יש המון
כןכןכןכןן
אבל כי קווין הם הכי אובום
כל כך מגיע להם אני מתה עליהם בעיקר על רוג'ר אמאמא
מה זה הכי אובום?
יותר מדי
אנונימית
להקת איכות למה שלא הרבה יהיו מעריצים
כןן יואו גם אני שמתי לב