14 תשובות
וואי נכון
שואל השאלה:
כאילו אני גם מעריץ של queen
כאילו אני גם מעריץ של queen
יש מלא מלא
יש הרבה מעריצי queen נקודה. אחת הלהקות היותר אהובות על הפלנטה
אבל כן, יש פה מלא
אבל כן, יש פה מלא
כן
לפעמים מרגיש שאפילו יותר מדי
לפעמים מרגיש שאפילו יותר מדי
נכון?^
אנונימית
יש המון
כןכןכןכןן
אבל כי קווין הם הכי אובום
כל כך מגיע להם אני מתה עליהם בעיקר על רוג'ר אמאמא
מה זה הכי אובום?
יותר מדי
אנונימית
להקת איכות למה שלא הרבה יהיו מעריצים
כןן יואו גם אני שמתי לב
באותו הנושא: