3 תשובות
כי רוב האנשים בארץ הם מהמרכז, זה פרופורציונלי..
כי המרכז זה האזור הכי צפוף, ומן הסתם זה ברור שיהיו הרבה יותר גולשים באתר שגרים שם...
כי שם גרים רוב התושבים בישראל