7 תשובות
תפרקי פה את גם ככה אנונימית חחח
שואל השאלה:
כבר חפרתי על זה כאן ולא ככ התייחסו חח מרגיש לי שאנשים מחליקים על זה
אנונימית
זה בסדר לא לספר לכולם, אבל כן תדברי על זה עם האנשים שקרובים לאייך
רוצה לכתוב פה?
שואל השאלה:
החתולה שלי נפטרה ביום שני בפתאומיות קרסו לה הכליות
אנונימית
וואו. זה כלכך עצוב אני אפילו לא יכולה לדמיין את זה אם את צריכה עזרה אני פה תזכרי שהיא אוהבת אותך
וואי אני לגמרי מבינה אותך, הכלב שלי כבר שלושה חודשים נלחם הזה, הוא נכנס לאי ספיקת כליות ואנחנו נלחמים עליו כל יום, עם זונדות וכדורים והוא היה מאושפז חודש בבית חולים הווטרינרי, אני לגמרי מבינה את הכאב שלך וזה לא קל. אבל צריך להבין שאנשים שאין להם חיות או את האהבה הזאת לחיות בחיים לא יבינו