6 תשובות
אני חושבת שזה בגלל הוויב שאתה משדר, ואם לא הייתה לך חברה בחיים אולי זה בגללך, קשה לסמוך עליך ואתה כנראה לא אמין מולן.
אנונימית
שואל השאלה:
מה אני אמין אני מנסה להיות אמין אין מצב ^^^
אנונימי
שואל השאלה:
א י לא מדבר אם עוד בנות אף פעם מה אני משועמם אני מדבר עם אחת כל פעם ^^
אנונימי
שואל השאלה:
שאני לא מה אני או יגיד אבל אז את תשאלי שוב ושוב ^^ עד שאני ישתגע ככה זה בדרך כלל
אנונימי
שואל השאלה:
או שתגידי שאת כועסת ^^ ותעשי את עצמך כןעסת אליי
אנונימי
שואל השאלה:
זה מה שאני עושה אבל הן עדיין מתעצבנות לא משנה מה בסוף^^^
אנונימי