21 תשובות
את העוגיה משאירים לסוף
אולי צלעות?
אני מניחה שהבטן לפי כמות ההייפ
שואל השאלה:
לדעתי בייקון או צלעות
אנונימי
כלום
הבשר
השומן זה נוראי
גב ובטן (בייקון)
צלעות
שואל השאלה:
וואי כן בייקון זה מושלם
אנונימי
צלעות חזיר זה הכי טעים שיש
אני שומר כשרות אבל פעם לא שמרתי וטעמתי חזיר בחיים שלי, זה לא היה כזה טעים...
הבטן(לא מניסיון)
טעים? וואי הריח של זה עושה לי בחילהה
הכנפיים
אנונימית
הבטן!!!
בבישול ארוך
אמא
שום חלק
וואלה הייתי מת לטעום גוואנצאלה
אנונימי
בייקו
הפרסה
נפטון