30 תשובות
מה זה אומר פ.ע
^פגיעה עצמית
אנונימית
^פגיעה עצמית
שואל השאלה:
אני פה דרך האנונימי כי לא באלי שאנשים שאני מכירה יידעו
הצומי שנותנים לי פה לא מעניין אותי אני לא מכירה אתכם
אני לא רוצה שיידעו ורוצה טיפים מבנות שעברו את זה ומבינות בזה לא כמוך כי זה ממכר בטירוף כי אני גם אוהבת כאב
אם אין לך משהו טוב לתרום או להגיד את יכולה פשוט לסתום
אני פה דרך האנונימי כי לא באלי שאנשים שאני מכירה יידעו
הצומי שנותנים לי פה לא מעניין אותי אני לא מכירה אתכם
אני לא רוצה שיידעו ורוצה טיפים מבנות שעברו את זה ומבינות בזה לא כמוך כי זה ממכר בטירוף כי אני גם אוהבת כאב
אם אין לך משהו טוב לתרום או להגיד את יכולה פשוט לסתום
אנונימית
אל תעשי את זה למה שתפגעי בעצמך
שואל השאלה:
אז בבקשה רק כאלה שעברו את זה כי שאר התגובות לא תורמות תודה
אז בבקשה רק כאלה שעברו את זה כי שאר התגובות לא תורמות תודה
אנונימית
שואל השאלה:
החיים חרא ואני אוהבת כאב זה מנתק אותי מהכאב הנפשי וכאב פיזי פחות כואב מכאב נפשי
החיים חרא ואני אוהבת כאב זה מנתק אותי מהכאב הנפשי וכאב פיזי פחות כואב מכאב נפשי
אנונימית
אני עברתי את זה ואני נקייה כבר כמה שנים
פשוט לחשוב על בן אדם או כל דבר שנותן לך סיבה להישאר פה ואם זה בן אדם אז כל פעם שאת באה לעשות את זה לחשוב אם הוא היה מסתכל עלייך מה הוא היה עושה ובטח היה מאוכזב וזה יכול לעזור תלוי עד כמה הבן אדם הזה חשוב לך
וסתם שתדעי בסוף יהיו לך צלקות באמת לטובתך
פשוט לחשוב על בן אדם או כל דבר שנותן לך סיבה להישאר פה ואם זה בן אדם אז כל פעם שאת באה לעשות את זה לחשוב אם הוא היה מסתכל עלייך מה הוא היה עושה ובטח היה מאוכזב וזה יכול לעזור תלוי עד כמה הבן אדם הזה חשוב לך
וסתם שתדעי בסוף יהיו לך צלקות באמת לטובתך
אנונימית
היי מה הולך גם אני פעם הייתי פוגע בעצמי ככה,
פגיעה עצמית היא התמכרות לכל דבר, כשאת פוגעת בעצמך את מונעת מעצמך להרגיש כאב וכמו שכל פסיכולוג יגיד לך, הדרך היחידי להפטר מכאב זה לתת לו מקום ולהרגיש אותו, אל תנסי להילחם בזה כי זה רק יחמיר, את צריכה למצוא משהו שיהיה תחליף לזה ככה שכל פעם שתרגישי רע תוכלי לעשות אותו, אני נגיד עשיתי ריצות או שניגנתי על פסנתר כל פעם.
שתדעי שהתקופה הזאת עוברת ואני גם חשבתי שהיא לא תעבור ובאמת שאין מאושר ממני וגם לא חתכתי איזה שנתיים,
אם את צריכה לדבר תכתבי לי בפרטי
פגיעה עצמית היא התמכרות לכל דבר, כשאת פוגעת בעצמך את מונעת מעצמך להרגיש כאב וכמו שכל פסיכולוג יגיד לך, הדרך היחידי להפטר מכאב זה לתת לו מקום ולהרגיש אותו, אל תנסי להילחם בזה כי זה רק יחמיר, את צריכה למצוא משהו שיהיה תחליף לזה ככה שכל פעם שתרגישי רע תוכלי לעשות אותו, אני נגיד עשיתי ריצות או שניגנתי על פסנתר כל פעם.
שתדעי שהתקופה הזאת עוברת ואני גם חשבתי שהיא לא תעבור ובאמת שאין מאושר ממני וגם לא חתכתי איזה שנתיים,
אם את צריכה לדבר תכתבי לי בפרטי
שואל השאלה:
כבר יש צלקות לצערי
פשוט זה לא יזיק לאנשים שמכירים אותי אם הם לא יידעו
ואם אם היו מכירים את הצד הזה בי הם היו עוזבים גם ככה
כבר יש צלקות לצערי
פשוט זה לא יזיק לאנשים שמכירים אותי אם הם לא יידעו
ואם אם היו מכירים את הצד הזה בי הם היו עוזבים גם ככה
אנונימית
דבר ראשון, כל אלו שאומרים שזה צומי סתמו את הפה שלכם, אפילו אם נגיד שמתוך 100 מקרים רק מקרה אחד אמיתי, וזה המקרה האחד האמיתי, ובגלל זה זה יחמיר את המצב שלה, אתם חושבים שתוכלו לחיות עם עצמכם?
דבר שני, אם את צריכה, את תמיד מוזמנת לפרוק לי או סתם לדבר (:
דבר שלישי, לגבי סיבות למה לא לפגוע בעצמך, בשביל להמשיך לחיות, אני יודע, קשה (לא מעיז בדעתי לחשוב שאני יודע עד כמה קשה), אבל זה יותר טוב מכלום. בנוסף תחשבי על הקרובים עלייך, אולי אפילו משהו (נגיד חלום) שהיית רוצה להגשים, כל פעם עוד קצת (:
דבר רביעי, ממליץ לפנות לפסיכולוג/פסיכיאטר או לפחות לסה"ר/ער"ן שיוכלו לעזור לך יותר מאיתנו (:
דבר שני, אם את צריכה, את תמיד מוזמנת לפרוק לי או סתם לדבר (:
דבר שלישי, לגבי סיבות למה לא לפגוע בעצמך, בשביל להמשיך לחיות, אני יודע, קשה (לא מעיז בדעתי לחשוב שאני יודע עד כמה קשה), אבל זה יותר טוב מכלום. בנוסף תחשבי על הקרובים עלייך, אולי אפילו משהו (נגיד חלום) שהיית רוצה להגשים, כל פעם עוד קצת (:
דבר רביעי, ממליץ לפנות לפסיכולוג/פסיכיאטר או לפחות לסה"ר/ער"ן שיוכלו לעזור לך יותר מאיתנו (:
לחשוב שלפגוע בעצמך לא באמת יגרום לאיזה קושי להיות קל יותר
ואת פשוט רק מתמכרת לתחושה שלא מביאה לך תועלת במשהו
ובסוף תתחרטי שתראי צלקות בגוף שלך
אני לא באמת עברתי את זה אז אני לא יודעת באמת איך לשכנע אותך לא לעשות את זה
אבל תזכרי שכל תקופה קשה ורעה בחיים בסוף עוברת וגורמת לך להיות חזקה יותר והכל זה שיעורים לחיים
ואת פשוט רק מתמכרת לתחושה שלא מביאה לך תועלת במשהו
ובסוף תתחרטי שתראי צלקות בגוף שלך
אני לא באמת עברתי את זה אז אני לא יודעת באמת איך לשכנע אותך לא לעשות את זה
אבל תזכרי שכל תקופה קשה ורעה בחיים בסוף עוברת וגורמת לך להיות חזקה יותר והכל זה שיעורים לחיים
שואל השאלה:
אוקיי תודה יאיר
פשוט יש לי תחושה שאני אמשיך עם זה לנצח לא רוצה את עצמי בלי זה
אוקיי תודה יאיר
פשוט יש לי תחושה שאני אמשיך עם זה לנצח לא רוצה את עצמי בלי זה
אנונימית
שמח לעזור [:
בתור מישהי שעשתה את זה.. כי זה לא פותר לך את הבעיות עדיף ללכת לשבת שיחה עם מישהו קרוב אליך ולפרוק מה שעל הלב שלך וזה הרגשה יותר טובה מללכלך את הגוף שלך מבינה אותך אם תרצי לדבר ולשתף אני פה ומי שאמר שזה צומי גם מי שרוצה צומי בסופו של דבר זה קריאה לעזרה אף אחת לא רוצה סתם צומי
שואל השאלה:
מאמינה באלוקים אני דתייה
אבל אני לא יכולה זה כבר חלק יציב בחיים שלי אני לא רואה את עצמי מפסיקה
מאמינה באלוקים אני דתייה
אבל אני לא יכולה זה כבר חלק יציב בחיים שלי אני לא רואה את עצמי מפסיקה
אנונימית
שואל השאלה:
פשוט אנשים לא מכירים אותי דיכאונית כזאת
אני עם אנרגיות ושמחת חיים וחברותית ותמיד כזה הכל נראה טוב אצלי
ואם אני אדבר על זה עם מישהו אז אנשים יבינו שאני בכלל לא מי שהם חושבים שאני
פשוט אנשים לא מכירים אותי דיכאונית כזאת
אני עם אנרגיות ושמחת חיים וחברותית ותמיד כזה הכל נראה טוב אצלי
ואם אני אדבר על זה עם מישהו אז אנשים יבינו שאני בכלל לא מי שהם חושבים שאני
אנונימית
תנסי למישהו את המישהו הזה שרת יכולה לבטוח בו
כי להתמודד עם דברים לבד זה קשה
ולפעמים לא יזיק קצת עזרה ממישהו זה לא בושה ואני בטוחה שחברה טובה תשמח להיות שם בשבילך
כי להתמודד עם דברים לבד זה קשה
ולפעמים לא יזיק קצת עזרה ממישהו זה לא בושה ואני בטוחה שחברה טובה תשמח להיות שם בשבילך
שואל השאלה:
החברות פשוט לא מכירות אותי בצורה הזאת ואם אם יכירו בי את הצד הזה הם יעזבו
החברות פשוט לא מכירות אותי בצורה הזאת ואם אם יכירו בי את הצד הזה הם יעזבו
אנונימית
שואל השאלה:
זה יעשה לי עוד יותר רע כי אני ארגיש דפוקה עכשיו אני עוד מרגישה בסדר שאני עם חברות וביציאות וכאלה אבל לא רוצה עכשיו להיות עם בעיות שמישהו יודע עליהם
זה יעשה לי עוד יותר רע כי אני ארגיש דפוקה עכשיו אני עוד מרגישה בסדר שאני עם חברות וביציאות וכאלה אבל לא רוצה עכשיו להיות עם בעיות שמישהו יודע עליהם
אנונימית
אני אגיד לך למה לא לעשות את זה
קודם כל את הבהרת לי כמה דברים שאף פעם לא חשבתי עליהם בצורה כזאת
את אמרת שאת אוהבת כאב כי זה מנתק אותך מכל הזבל שבחיים
ועד היום תמיד אני גם אהבתי כאב אהבתי ייסורים ולא חשבתי שזה היה בגלל שאני רוצה לנתק להתנתק מהצרות
זה היה בגלל הרגשה שמרגישים אחרי זה
אני יכול כל פעם שהייתי מקפיא את עצמי בתוך אמבטיית קרח הרגשתי חזק הרגשתי נפלא אחר כך
אי פעם נתתי לעצמי אגרופים וסטירות, הרגשתי כמו סופרמן אחרי זה
אבל עכשיו אני אומר לך שזה לא משהו נורמלי וזה לא טבעי וזה לא בריא בכלל
אני לא יודע אם את מעשנת ואם את נגד עישון בכלל, אבל תחשבי שזה אותו דבר בעצם
גם עישון וגם פגיעה עצמית פוגעת
זה נראה שזה עושה טוב אבל לטווח ארוך זה רק שלילי בשבילך
היו לי שתי אחיות שעשו את זה ושניהן בסוף גמרו בתור חולות נפש
אחרי שנתיים בערך הן הבינו שהמוח שלהם לא היה ישר לכן הן עשו את כל מה שהן עשו
לכן אני ממש מבקש ממך להפסיק להפסיק לפגוע בעצמך כי זה לא בריא ואולי את לא רואה זו את זה עכשיו אבל את תתחרטי בנקודה מסוימת
בבקשה תנסי למצוא טיפול אני יודע שהחיים הם לפעמים חרא אבל בכל זאת אנחנו פה ואנחנו יכולים להפיק את המיטב מהחיים ואחרי שעושים את זה מרגישים מצויין
קודם כל את הבהרת לי כמה דברים שאף פעם לא חשבתי עליהם בצורה כזאת
את אמרת שאת אוהבת כאב כי זה מנתק אותך מכל הזבל שבחיים
ועד היום תמיד אני גם אהבתי כאב אהבתי ייסורים ולא חשבתי שזה היה בגלל שאני רוצה לנתק להתנתק מהצרות
זה היה בגלל הרגשה שמרגישים אחרי זה
אני יכול כל פעם שהייתי מקפיא את עצמי בתוך אמבטיית קרח הרגשתי חזק הרגשתי נפלא אחר כך
אי פעם נתתי לעצמי אגרופים וסטירות, הרגשתי כמו סופרמן אחרי זה
אבל עכשיו אני אומר לך שזה לא משהו נורמלי וזה לא טבעי וזה לא בריא בכלל
אני לא יודע אם את מעשנת ואם את נגד עישון בכלל, אבל תחשבי שזה אותו דבר בעצם
גם עישון וגם פגיעה עצמית פוגעת
זה נראה שזה עושה טוב אבל לטווח ארוך זה רק שלילי בשבילך
היו לי שתי אחיות שעשו את זה ושניהן בסוף גמרו בתור חולות נפש
אחרי שנתיים בערך הן הבינו שהמוח שלהם לא היה ישר לכן הן עשו את כל מה שהן עשו
לכן אני ממש מבקש ממך להפסיק להפסיק לפגוע בעצמך כי זה לא בריא ואולי את לא רואה זו את זה עכשיו אבל את תתחרטי בנקודה מסוימת
בבקשה תנסי למצוא טיפול אני יודע שהחיים הם לפעמים חרא אבל בכל זאת אנחנו פה ואנחנו יכולים להפיק את המיטב מהחיים ואחרי שעושים את זה מרגישים מצויין
שואל השאלה:
אני פשוט לא רוצה ללכת לטיפול כי זה אוטומטי יתייג אותי כדפוקה לכל החיים
אני מנסה לצאת מזה לבד אבל זה הרגל
שאני ממש נהנת ממנו
ופשוט כל פעם שאני חושבת יותר מידי אני פשוט חייבת את זה
אני פשוט לא רוצה ללכת לטיפול כי זה אוטומטי יתייג אותי כדפוקה לכל החיים
אני מנסה לצאת מזה לבד אבל זה הרגל
שאני ממש נהנת ממנו
ופשוט כל פעם שאני חושבת יותר מידי אני פשוט חייבת את זה
אנונימית
שואל השאלה:
לא אכפת להם מהחיים שלי ואני יכולה לטפל בעצמי טיפול אצל מישהו רק ייעשה לי רע
לא אכפת להם מהחיים שלי ואני יכולה לטפל בעצמי טיפול אצל מישהו רק ייעשה לי רע
אנונימית
שואל השאלה:
אין לך מושג
אין לך מושג
אנונימית
שואל השאלה:
זה סתם יגדיל את הנטל שאני עליהם מבחינתם
זה סתם יגדיל את הנטל שאני עליהם מבחינתם
אנונימית
כי למה שתעשי את זה
מה שהראשון אמר
את פוגעת בעצמך
זה כואב .
תפסיקי
זה כואב .
תפסיקי
היי אנונימית יקרה,
תודה ששיתפת את מה שאת מרגישה, זה ממש לא מובן מאליו ודורש הרבה אומץ.
אני שומעת מבין המילים את הכאב ואולי גם את הרצון למצוא קצת נחת. לפעמים הכאב הפיזי באמת יכול להיראות כמו דרך להקל או לטשטש את הכאב הנפשי, וההתמודדות עם מה שקורה בפנים יכולה להיות כל כך קשה ומורכבת עד שמרגיש שכבר אי אפשר להכיל את זה.
כתבת בשרשור שאת חוששת שפנייה לטיפול תתייג אותך, ואני יכולה להבין למה המחשבה על טיפול עלולה להרגיש לא נוחה או מלחיצה. זה באמת דורש להיות חשופה, לשתף את הסודות הכי כמוסים ולהתמודד עם דרכי חשיבה או תהיות חדשות, שלא תמיד קלות או נוחות בהתחלה.
עם כל זאת, התחושות שתיארת עלולות לעורר מצוקה רבה וכולי תקווה שאינך נאלצת להתמודד מול התחושות האלו בכוחות עצמך ויש לך במי להיעזר ולהיתמך בימים אלו. לעיתים שיתוף אדם קרוב או אדם שאת סומכת עליו יוכלו להקל מעט על תחושת המחנק והחוסר אונים שנשמע שאת חווה, ואולי לפתוח בפנייך דרכים חדשות שיהיה ניתן להתמודד דרכן ולמצוא מעט תקווה גם במקומות בהם הכל נראה כל כך חשוך.
חשוב שתדעי שאת לא לבד ואנחנו בעמותת סה"ר כאן בשבילך. אם תרצי, תוכלי לשתף אותנו דרך הצ'אט של העמותה בצורה אנונימית ואולי נוכל ביחד למצוא את הדרכים שיהיה ניתן להתמודד דרכן. תוכלי להיכנס לאתר דרך הקישור המצורף בתחתית התגובה, או ישירות דרך מספר הווצאפ 055-9571399.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
תודה ששיתפת את מה שאת מרגישה, זה ממש לא מובן מאליו ודורש הרבה אומץ.
אני שומעת מבין המילים את הכאב ואולי גם את הרצון למצוא קצת נחת. לפעמים הכאב הפיזי באמת יכול להיראות כמו דרך להקל או לטשטש את הכאב הנפשי, וההתמודדות עם מה שקורה בפנים יכולה להיות כל כך קשה ומורכבת עד שמרגיש שכבר אי אפשר להכיל את זה.
כתבת בשרשור שאת חוששת שפנייה לטיפול תתייג אותך, ואני יכולה להבין למה המחשבה על טיפול עלולה להרגיש לא נוחה או מלחיצה. זה באמת דורש להיות חשופה, לשתף את הסודות הכי כמוסים ולהתמודד עם דרכי חשיבה או תהיות חדשות, שלא תמיד קלות או נוחות בהתחלה.
עם כל זאת, התחושות שתיארת עלולות לעורר מצוקה רבה וכולי תקווה שאינך נאלצת להתמודד מול התחושות האלו בכוחות עצמך ויש לך במי להיעזר ולהיתמך בימים אלו. לעיתים שיתוף אדם קרוב או אדם שאת סומכת עליו יוכלו להקל מעט על תחושת המחנק והחוסר אונים שנשמע שאת חווה, ואולי לפתוח בפנייך דרכים חדשות שיהיה ניתן להתמודד דרכן ולמצוא מעט תקווה גם במקומות בהם הכל נראה כל כך חשוך.
חשוב שתדעי שאת לא לבד ואנחנו בעמותת סה"ר כאן בשבילך. אם תרצי, תוכלי לשתף אותנו דרך הצ'אט של העמותה בצורה אנונימית ואולי נוכל ביחד למצוא את הדרכים שיהיה ניתן להתמודד דרכן. תוכלי להיכנס לאתר דרך הקישור המצורף בתחתית התגובה, או ישירות דרך מספר הווצאפ 055-9571399.
שלך,
מתנדבת סה"ר.
קישורים מצורפים:
היי. תקשיבי. תחשבי על זה, לא תחיי כל חייך עם פ"ע, ואת תחיי גם עוד מלא זמן. לפי זה ששאלת אני מניחה שיש בך חלק קטן לפחות שרוצה להפסיק וזה ממש טוב. יש כאלה שיישארו במצב הזה ויאמרו שטוב להם ככה. את צריכה לחשוב פשוט שזה לא יהיה ככה לנצח ושזה יפסיק מתישהו. זה נשמע מגוחך אבל זה עוזר. דבר שני, אני יכולה לתת לך טיפ, בכל רגע שתרצי לעשות את זה תגידי לעצמך- אני אעשה את זה יותר מאוחר, לא עכשיו. וככה את דוחה את זה כל פעם, ועוד פעם ועוד פעם. ואז לאט לאט את מאבדת את הרצון לעשות את זה. בהתחלה זה קשה כי בכל זאת... התמכרות. אבל עם הזמן את תביני שזה מיותר ושאת מצליחה לאט לאט לחיות בלי זה. אם את רוצה לדבר אני כאן❤
באותו הנושא: