7 תשובות
שואל השאלה:
דבר ראשון רציתי להעלות מן הסתם כדי לכתוב עלייה וגילוי נאות שכל בן אדם שני מעלה היום בשביל להנציח
דבר שני לא צריך לתקוף חמודים תודה
אנונימית
למה שתעלי מה זה דבר שכולם צריכים לראות
אם את רוצה לעלות משהו תעלי זיכרון איתה או רגש משותף או שיר שהיא אהבה
זה לא מוזר , יהי זכרה ברוך
זה לא מוזר, זה בסדר גמור, אם את רוצה את יכולה להעלות
ומשתתפת בצערך❤
יהי זכרה ברוך וכן זה בסדר
זה מוזר
את לא הראשונה והאחרונה שהעלתה, אז זה לא משהו מוזר במיוחד
תעשי מה שאת רוצה, זה העמוד שלך
יהי זכרה ברוך