9 תשובות
לא יודע, אני לא מומחה בנושא
אני מגדיר את עצמי כימין קיצוני ומתנגד חלקית...
החוק פשוט נותן להם את מבוקשם, הם צריכים להלקח לעינויים קשים על ידי המון, הוצאות של ציפורניים, תלישת שיערות וכו' ורק לבסוף לעמוד מול כיתת יורים שתירה בהם איבר איבר ולא למות בשנייה בתלייה ולפני המוות להראות להם את המשפחה שלהם מגורשת לסוריה
כן בטח
גן אבל הבעיה היא שאז ינהיגו עונש מוות גם ל(מחבלים) יהודים
קודם כל לענות אותם שהמוות יראה בעינהם כמתנה, ורק אז להרוג אותם ואת המשפחות שלהם
&&.
ברור מישהו חושב אחרת?