11 תשובות
נראה שממש יש לך את ההזדמנות והמפתח לזה.
פשוט כשהוא בסביבת החברים, תגשי אליו בהכי פתוח שיש
תעשי לו כאילו מה איתך חיים שלי תפתחו שיחה
^ מה זה "מה איתך חיים שלי"
הם לא ביחד ובקושי מדברים בבית ספר.
היא לא צאחלה
שואל השאלה:
אבל זה קשה לגשת כי הוא גם לא ניגש אז אני לא יודעת על מה לדבר איתו
מצאתם על מה לדבר שעה בטלפון אז בוודאות תוכלו גם פנים מול פנים חיחי

זה יזרום
חיים מה קשור להיות צאחלה אפשר ללכת לכל אחד ומבחינתי גם שתקרא לו באיסה כינוי שבאלה , זה לא צאחלה לדעת לדבר עם אנשים ועדיף היא לא תיתקע בלי קשר איתו כי את חושבת שזה מביך מאמי ומתפדחת
תמצאי משהו ש"את רוצה להראוצ לו".
ותכתבי לו שאת רוצה להראות לו מחר בבית ספר.
והופה את מדברת איתו במציאות
אוי זה ממש מזעזע היה לי את זה גם פשוט תדברי איתו בטלפון ותקבעו להיות ביחד בבית ספר בהפסקות
אז תדברו שאתם ביחד כל החבורה
פשוט תיגשי אליו, אם את חושבת שגם הוא מעוניין הוא כנראה ישמח אם תבואי אליו, תשאלי אותו מה נשמע ופשוט תפתחי שיחה, אפילו על סתם שטות.
פשוט תבואי אליו ותגידי "תגיד, אתה בא לפה הרבה?" ותפליקי לו בתחת