7 תשובות
שמע קריר, שווה לקחת את הסיכון בשביל לאפה שווארמה
אנונימית
שואל השאלה:
וואלה צודקת...
גם זאת השווארמה הכי טובה בירושלים לא סתם משהו
אנונימי
כן מקולקל לא לקחת סיכון
איזה שווארמה?
תריח אותה כדי לוודא אני גרה בבאר שבע ואם אני משאירה משהו בחוץ בלילות הקרים בתקופה הנוכחית זה נשאר תקין לגמרי
שואל השאלה:
עגל
אנונימי
שואל השאלה:
היא בלי סלטים רק בשר ומיונז
אנונימי
באותו הנושא: