8 תשובות
תלוי מה המיקוד וההקלות עכשיו, תעשי תגובה עם איזה נושאים יש ואני אגיד לך
גם לפיזיקה יש בונוס אחר כך באוניברסיטה
יותר קשה מ4 מתמטיקה יותר קל מ5
אני הייתי בחמש בשניהם ומתמטיקה הרבה יותר קשה
שואל השאלה:
אני משלימה כרגע בגרויות..
ואני ממש מתלבטת אם באמת להשלים את הפיזיקה אז אני מתייעצת פה
אני משלימה כרגע בגרויות..
ואני ממש מתלבטת אם באמת להשלים את הפיזיקה אז אני מתייעצת פה
אנונימית
יותר קשה מ4 יחל מתמטיקה
מכיר אנשים שב5 ואומרים שמרגיש אותה רמה (רק אחרי מחצית אחת של פיזיקה, מאמין שהרמה עוד עולה)
מכיר אנשים שב5 ואומרים שמרגיש אותה רמה (רק אחרי מחצית אחת של פיזיקה, מאמין שהרמה עוד עולה)
שואל השאלה:
אני עוד לא לומדת פיזיקה, אני כרגע במתמטיקה 4 יחל
אבל נראה מה יהיה
אני עוד לא לומדת פיזיקה, אני כרגע במתמטיקה 4 יחל
אבל נראה מה יהיה
אנונימית
אני לא הייתי ב-4 יח"ל אף פעם ואני רק במחצית הראשונה אבל עד עכשיו אין מתמטיקה מסובכת
יש נוסחאות וחוקים, ובניגוד למתמטיקה לומדים מה הם אומרים, למה הם נכונים ואיך להשתמש בהם במציאות, זו אחת מהסיבות העיקריות שאני אוהב פיזיקה ושונא מתמטיקה למרות שזו השפה של הפיזיקה
מחברים שלי שנמצאים גם ב-4 וגם ב-5, מתמטיקה יותר קל להם, אבל זה מאוד סובייקטיבי, לי מתמטיקה יותר קשה
מציע לך להסתכל קצת על החומר, לראות איך זה ואז להחליט האם לעשות פיזיקה
יש נוסחאות וחוקים, ובניגוד למתמטיקה לומדים מה הם אומרים, למה הם נכונים ואיך להשתמש בהם במציאות, זו אחת מהסיבות העיקריות שאני אוהב פיזיקה ושונא מתמטיקה למרות שזו השפה של הפיזיקה
מחברים שלי שנמצאים גם ב-4 וגם ב-5, מתמטיקה יותר קל להם, אבל זה מאוד סובייקטיבי, לי מתמטיקה יותר קשה
מציע לך להסתכל קצת על החומר, לראות איך זה ואז להחליט האם לעשות פיזיקה
באותו הנושא: