7 תשובות
פשוט מגישה בקשה
כן, את הולכת להגדרות->אודות ופעולות נוספות->מחיקת החשבון
ולא, את לא צריכה סיבה
ולא, את לא צריכה סיבה
נכון
שואל השאלה:
אני לא יכולה להתחבר אחרי זה בכלל נכון?
אם אני מוחקת לצמיתות
אני לא יכולה להתחבר אחרי זה בכלל נכון?
אם אני מוחקת לצמיתות
אנונימית
לבקש ב"צור קשר" או מנאמן בכיר.
לא יודעת איך אבל זה אפשרי
לא יודעת איך אבל זה אפשרי
תבקשי מהמערכת
בהגדרות
באותו הנושא: