6 תשובות
זה מעולה!
זה אחלה.
כמובן שעדיף שלא ישב בעו"ש.
כמובן שעדיף שלא ישב בעו"ש.
זה אחלה
זה סביר
מצויין
ממש טוב, ממליץ להשקיע או לשים בפיקדון
באותו הנושא: