7 תשובות
זה חלק מהתואר אין מה לעשות אם זה כזה שטויות תעשי את זה מהר.
שואל השאלה:
תעשה טובה אם אין לך תשובה לענות אל תגיב זה סתם חופר
תעשה טובה אם אין לך תשובה לענות אל תגיב זה סתם חופר
הוא צודק
אם היא קלה, למה לא עשית את זה לבד?
שואל השאלה:
אני עושה עבודות לבד אבל יש עבודות לא שימושיות שהן סתם מעצבנות אז אני מעדיפה לשלם כדי שיהיה לי פחות לחץ ויותר זמן אשכרה לחזור על החומר הנחוץ ולא סתם עבודה כדי לראות שאני יודעת איך להסתדר עם התוכנה וורד
אני עושה עבודות לבד אבל יש עבודות לא שימושיות שהן סתם מעצבנות אז אני מעדיפה לשלם כדי שיהיה לי פחות לחץ ויותר זמן אשכרה לחזור על החומר הנחוץ ולא סתם עבודה כדי לראות שאני יודעת איך להסתדר עם התוכנה וורד
תעשי את זה לבד...
תעשה אותן לבד זה בחינם גם ככה אתה משלם על תואר
באותו הנושא: