10 תשובות
כן תזמין אותה
100% כן
מקסימום תגיד לא היא בטח ביישנית
מקסימום תגיד לא היא בטח ביישנית
שואל השאלה:
ואם זה נצרך לדעת
אז גם שלחתי לה לפני בערך חודש הודעה בווצאפ והיא ענתה רגיל
ואם זה נצרך לדעת
אז גם שלחתי לה לפני בערך חודש הודעה בווצאפ והיא ענתה רגיל
אנונימי
יופי .
אנונימית
שואל השאלה:
מה יופי אז עדיין להזמין אותה?
כי זה אומר שהיא כן עונה ואני לא יודע למה היא לא ענתה לי באינסטגרם
מה יופי אז עדיין להזמין אותה?
כי זה אומר שהיא כן עונה ואני לא יודע למה היא לא ענתה לי באינסטגרם
אנונימי
גם אני הייתי עונה רגיל זה לא קשור לרגשות פשוט איך מישהי תכתוב לך אם יש לה רגשות אלייך ואתם לא בקשר?
וכל תשאל אותה.
וכל תשאל אותה.
שואל השאלה:
זה לא שאין לי קשר איתה
אין לי קשר טוב איתה
ולמה שהיא לא תענה להודעה ששלחתי לה באינסטגרם מה הבעיה לענות רגיל כמו שהיא ענתה לי בווצאפ
זה לא שאין לי קשר איתה
אין לי קשר טוב איתה
ולמה שהיא לא תענה להודעה ששלחתי לה באינסטגרם מה הבעיה לענות רגיל כמו שהיא ענתה לי בווצאפ
אנונימי
כי היא ביישנית בטח גם אני הייתי ככה שהוא שלח לי הודעה..לא עניתי לו
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל להודעה הראשונה ששלחתי לה לפני חודש היא ענתה רגיל
ואז להודעה ששלחתי לה לפני שבוע וחצי באינסטגרם היא לא ענתה
כן אבל להודעה הראשונה ששלחתי לה לפני חודש היא ענתה רגיל
ואז להודעה ששלחתי לה לפני שבוע וחצי באינסטגרם היא לא ענתה
אנונימי