8 תשובות
בנות
בכללי לא חושבת שזה תלוי במין, לגברים יש את הסיבות הטיפשות שלהם לבגוד וגם לנשים יש, לכן זה תלוי בסוג בן אדם.
אבל אולי יש מחקר על זה באינטרנט
למי לעזאזל איכפת?
זה לא קשור איזה מין בוגד יותר זה בכלל לא משנה
מה שכן משנה זה בגידה עצמה
אז די כבר לחפש את מי להאשים
שואל השאלה:
יאללה גם כן תענו מה ששואלים אותכם
אנונימית
אבל מה איכפת לך?
זה משנה משהו?
שואל השאלה:
כן
אנונימית
בנות זה הוכח מחקרית
אנונימי
לפי האחוזים גברים אבל בדור הזה אשכרה נשים מאוד קרובות לאחוזים של גברים למרות שיש להן פחות טסטוסטרון זה הישג
ושאפו על זה נשים

יחיי האינטרנט
אנונימי