11 תשובות
שמת קרם לחות על האיפורר?
שואל השאלה:
שמתי
בבוקר קונסילר ופודרה ושימר אבל זה לא הרס לי כלום לא נמרח לי כלום בכלל האיפור די נעלם לי אחרי הבית ספר אבל מבחינת העור שלא יהיה יל עוד יותר חצקונים כי יש לי כבר מספיק זה סבבה?
שמתי
בבוקר קונסילר ופודרה ושימר אבל זה לא הרס לי כלום לא נמרח לי כלום בכלל האיפור די נעלם לי אחרי הבית ספר אבל מבחינת העור שלא יהיה יל עוד יותר חצקונים כי יש לי כבר מספיק זה סבבה?
אנונימית
לא לא מומלץ לשים קרם לחות או מוצר סקין קר על האיפור רק לפניי או בלי
ממליצה לך פשוט להוריד את האיפור לשטוף פנים ולשים מלא קרם לחות
ממליצה לך פשוט להוריד את האיפור לשטוף פנים ולשים מלא קרם לחות
שואל השאלה:
את יודעת למה לא מומלץ?
את יודעת למה לא מומלץ?
אנונימית
שמעי אני לא רופאה או משהו אבל ברור זה מנוגד לחוק הטבע לשים קרם לחות על איפור כי קודם כל איפור זה לא דבר שעוזר לעור פנים ולשים עליו קרם לחות את מחדירה את האיפור יותר לעור וייוצרו לך יותר חצקונים ועזבי שזה פשוט לא יראה טוב
אנונימית
שואל השאלה:
אופס
אופס
אנונימית
שואל השאלה:
אבל לא רואים ששמתי קרם לחות
לא נמרח לי כלום לגבי הנראה לא טוב כאילט זה נראה אותו דבר פשוט פחות יובש אבל לא אעשה את זה ייתר
אבל לא רואים ששמתי קרם לחות
לא נמרח לי כלום לגבי הנראה לא טוב כאילט זה נראה אותו דבר פשוט פחות יובש אבל לא אעשה את זה ייתר
אנונימית
כן סתומה זה ממש ברורר
כן עזבי פשוט אל תעשי את זה יותר זה לא טוב לעור פעם הבאה תכיני את העור שלך ביותר לחות לפניי האיפור
שואל השאלה:
חחח וואי תודה
חחח וואי תודה
אנונימית
תשמעי את יכולה להוסיף לתוך המייקאפ/הקונסילר שלך כמה טיפות של סרום חומצה היאלרונית ואז זה יוסיף עוד קצת לחות והמייקאפ/הקונסילר יראה גם יותר טוב רק חשוב שתקבעי את זה אחרת הקונסילר יתפרק לך
ולפני שאת מתאפרת תשתמשי בקרם ממש חזק כמו לה רוש פוזה סיקאפלסט (אבל לא הג'ל ) זה ממש מתאים לעור יבש ומתקלף וישקם לך את מחסום העור
ולפני שאת מתאפרת תשתמשי בקרם ממש חזק כמו לה רוש פוזה סיקאפלסט (אבל לא הג'ל ) זה ממש מתאים לעור יבש ומתקלף וישקם לך את מחסום העור