12 תשובות
לא דווקא לגיטימי
אף אחת לא רוצה לסבול את הכאב הזה אבל אין ברירה
אף אחת לא רוצה לסבול את הכאב הזה אבל אין ברירה
לא במוח, אולי ביולוגית. בכל מקרה אם את צעירה זה הגיוני כי הרצון הזה נובע בגיל מאוחר יותר
אין בזה שום בעיה יש הרבה אנשים כמוך (גם אני ככה)
אנונימית
לא, את פשוט לא הבנת דברים שאחרים הבינו
מי יהיה איתך בגיל 80-90 כשתהיי זקנה ומתפרקת? מי יעזור לך? מי ידאג לך?
מי יהיה איתך בגיל 80-90 כשתהיי זקנה ומתפרקת? מי יעזור לך? מי ידאג לך?
עובד זר^
ומי יעזור לך למצוא עובד זר?
הרווחה
מי שלא ימות כי עובד זר דואג לו ימות מבדידות
לא. לא כולם רוצים/צריכים/יכולים ליהיות הורים וזה בסדר. כן, גם אם אמא ממש רוצה ולוחצת עלייך לילד
אין בך שום בעיה זה שיש למלא אנשים יש ילדים נכדים וכול לא אומר שאת צריכה לעשות בגללם ואם אנשים אומרים לך שיש שלך בעיה תסבירי דאגה מליבך זאת לא בעיה שלך זאת בעיה שלהם שהם לא יודעים לקבל דעה והחלטה של מישהו אחר
תראי ביביי בום
אנונימית
כרגע לא בא לך
אולי בעתיד תרצי
הכל משתנה בסופו של דבר
את תרצי בסופו של יום להאכיל לקלח לשחק עם מישהו שבא ממך
מישהו שיקרא לך אמא יחבק אותך ינשק אותך יגרום לך להרגיש טוב ואהבה
אולי בעתיד תרצי
הכל משתנה בסופו של דבר
את תרצי בסופו של יום להאכיל לקלח לשחק עם מישהו שבא ממך
מישהו שיקרא לך אמא יחבק אותך ינשק אותך יגרום לך להרגיש טוב ואהבה