16 תשובות
צריך לחזור בתשובה
איך עושים תשובה?
1. עזיבת החטא
2. קבלה לעתיד
3. חרטה
4. וידוי
איך עושים תשובה?
1. עזיבת החטא
2. קבלה לעתיד
3. חרטה
4. וידוי
שואל השאלה:
לא הבנתי כלום..ויש לי הרגשה שזה לא עונה לשאלתי.
לא הבנתי כלום..ויש לי הרגשה שזה לא עונה לשאלתי.
אנונימית
שואל השאלה:
אה כאילו חייב?
אין דרך אחרת?
אה כאילו חייב?
אין דרך אחרת?
אנונימית
אמרתי שצריך לעשות תשובה ואמרתי את השלבים
1. עזיבת החטא - להפסיק לחטוא
2. קבלה לעתיד - לקבל על עצמך לא לעשות שוב את החטא שעשית
3. חרטה - להתחרט על החטא שעשית
4. וידוי - מתוודים לקדוש ברוך הוא בפה מלא על החטא שעשינו ומקבלים על עצמנו לא לעשות אותו יותר
זה הדרך
1. עזיבת החטא - להפסיק לחטוא
2. קבלה לעתיד - לקבל על עצמך לא לעשות שוב את החטא שעשית
3. חרטה - להתחרט על החטא שעשית
4. וידוי - מתוודים לקדוש ברוך הוא בפה מלא על החטא שעשינו ומקבלים על עצמנו לא לעשות אותו יותר
זה הדרך
שואל השאלה:
תודה לךך, אני השתדל.
תודה לךך, אני השתדל.
אנונימית
בשמחה רבה ובהצלחה צדיקה! (:
שואל השאלה:
רגע אבל אני לא יכולה להיות דתייה אם זה מה שזה אומר, כי אני עדיין צעירה וההורים שלי לא דתיים אז זה יהיה קשה.. אני רק רוצה להגיד סליחה על החטאים שלי.
רגע אבל אני לא יכולה להיות דתייה אם זה מה שזה אומר, כי אני עדיין צעירה וההורים שלי לא דתיים אז זה יהיה קשה.. אני רק רוצה להגיד סליחה על החטאים שלי.
אנונימית
כל עוד את מתחרטת ומקבלת על עצמך כמה שיותר זה בסדר
את יכולה גם לנסות לשמור בעצמך מצוות אם תרצי עזרה אני פה
את יכולה גם לנסות לשמור בעצמך מצוות אם תרצי עזרה אני פה
שואל השאלה:
רק שתדע שאני מאחלת לך רק טוב^
אתה ממש עזרת לי תודה לך , תבורך.
רק שתדע שאני מאחלת לך רק טוב^
אתה ממש עזרת לי תודה לך , תבורך.
אנונימית
שואל השאלה:
כולכם.
כולכם.
אנונימית
תודה לך ובשמחה רק טוב גם לך
אכן זאת הדרך היחידה.
ויש לה עוד יתרון מדהים. את תהי קרובה לאבא שבשמיים, תרגישי משמעות חזקה לחיים פה. להרגיש אהבת השם!!!
ויש לה עוד יתרון מדהים. את תהי קרובה לאבא שבשמיים, תרגישי משמעות חזקה לחיים פה. להרגיש אהבת השם!!!
כן בדיוק שלבי התשובה
ולא לשכוח מה' הכח להתגבר כי אנחנו בשר ודם ויצר הרע מאש
אז לבקש ממנו עזרה
וגם כמו שאמר הרב שניר גואטה
ה' לא סופר תוצאות אלא השתדלויות/מאמצים
אז גם שנופלים אז חוזרים בתשובה ומבקשים מה' העזרה ובלי הלקאה עצמית
למה זה קורה הלקאה עצמית אחת הסיבות שאדם מנצח הוא אומר ואן איזה יופי עשיתי זה אני ואני ניצחתי
ואז בהפסד(בנפילה) יהיה לו קשה כי הוא אומר זה הכוח שלו
אבל צריך להבין אנחנו ממש קטנים ומה' הכוח מילא הלקאה לא תהיה
וגם בחירה בידך תוצאות בידי שמיים
ולא לשכוח מה' הכח להתגבר כי אנחנו בשר ודם ויצר הרע מאש
אז לבקש ממנו עזרה
וגם כמו שאמר הרב שניר גואטה
ה' לא סופר תוצאות אלא השתדלויות/מאמצים
אז גם שנופלים אז חוזרים בתשובה ומבקשים מה' העזרה ובלי הלקאה עצמית
למה זה קורה הלקאה עצמית אחת הסיבות שאדם מנצח הוא אומר ואן איזה יופי עשיתי זה אני ואני ניצחתי
ואז בהפסד(בנפילה) יהיה לו קשה כי הוא אומר זה הכוח שלו
אבל צריך להבין אנחנו ממש קטנים ומה' הכוח מילא הלקאה לא תהיה
וגם בחירה בידך תוצאות בידי שמיים
כן בשלושה שלבים
להפסיק עם החטא
לקבל על עצמך לא לחזור עליו
להתחרט על מה שעשית
להפסיק עם החטא
לקבל על עצמך לא לחזור עליו
להתחרט על מה שעשית
כן דתי לא דתי יהודי זה אורח של כולם בסופו של דבר גם דבר קטן זה פשוט צריך המידע הזה שלא יהיה קשיים במחשבות
כי כל יהודי עושה מצוות
כי כל יהודי עושה מצוות