2 תשובות
אל תלך למערך הטכני.
אני הייתי במערך הטכני של חיל האוויר ובלשון המעטה נדפקתי כל כך.
אני הייתי במערך הטכני של חיל האוויר ובלשון המעטה נדפקתי כל כך.
למה שתרצה ללכת
לטכני
לטכני
באותו הנושא: