6 תשובות
כן
כן
כן.
כן
כן
ממליצה על רוזלינה המחירים חופפים בערך ואף תכשיט שהזמנתי משם לא השחיר ואני עושה איצם הכל, ספורט מתקלחת וכו הם לא יורדים ממני כי אני עצלנית והם לא משחירים ברמה שנראה לי אני חצי שנה איתם ואולי הורדתי פה ושם אבל לא משמעותי והם מבריקים יופי יופי (לבריכה לא ניסיתי)
באותו הנושא: