12 תשובות
חחח זה בסדר זה מחלה קלה למרות שהיא לא מתה כבר?
זה עובר תוך שבוע שטיות
היה לי גם לפני כמה חודשים
מרגיש לא רלוונטי חח
^^^^כמו הקינלי כמו הטכנו

ותרגישי טוב
אנונימית
תרגישי טוב מתוקה שלי רפואה שלמה!!
שואל השאלה:
אה זה מצחיק?
לא, לא מצחיק.. מקווה שיעבור לך מהר, זה באמת לא כיף בכלל
שואל השאלה:
תודה ואמן
חליטה שתסייע לך להבריא יותר מהר.
לשים אורגנו בתוך כוס מים ולהמתין 15 ולשתות.
קח 6-7 תבלין ציפורן שלם ולעשות חליטה.
אנונימי
שואל השאלה:
תודה רבה אני אבקש מאימא שתקנה