9 תשובות
לא בהכרח רוב האנשים שקיבלו ציון נמוך כי הם לא ידעו מה לעשות
לא בהכרח
שואל השאלה:
זה ברור שכל מי שקיבל ציונים טובים בדפר הוא אדם לא טיפש. התכוונתי לכל אלו שקיבלו נמוך, כמוני.
אני לא נחשבת לבחורה שאינה אינטליגנטית, פשוט היה לי חוסר ריכוז וסבלנות וקושי בהבנה של דברים מסויימים, אז פשוט ניחשתי במקום להתאבק בזה יותר מידי.
אנונימית
לא הכרח
כאילו, אם אין לך דיסלקציה או משהו בסגנון ואת אשכרה מנסה את ההכי טוב שלך ומוציאה 30 זה אומר כמה דברים..
שואל השאלה:
אז ממש לא ניסיתי את ההכי טוב שלי, לא מספיק התאמנתי לפני או נאבקתי בשאלות, רק רציתי כבר לסיים כי זה היה כל כך ארוך.
הוצאתי 50.
אנונימית
לא, זה מצביע בעיקר על הבנה גבוהה של הדברים.
יש לי אייקיו גבוה משל הממוצע בגיל שלי (אבחון, לא מדברת מן הסתם סתם ככה) וקיבלתי דפר 40 בגלל שיש לי הפרעות קשב וריכוז אבל לא נתנו לי את ההתאמות שהובטחו לי למבחן.
החברה הכי טובה שלי הוציאה את הציון דפר הכי גבוה, והיא באמת חכמה, כל הבגרות שלה זה 95+, אבל בדברים שלא קשורים ללימודים כמו מתמטיקה, שפות או דברים טכניים אחרים, אני עוקפת אותה פי כמה.
נעע כאילו אני קיבלתי 90 ואני מחשיב את עצמי כחכם גם בלי קשר זה סתם בוסט לאגו, לעומת זאת אני מכיר כל כך הרבה גלמים שקיבלו 90...
לא, אני מכיר מישהו כמעט מחונן שקיבל 60, יכול להיות בגלל קשב וריכוז
אנונימי