4 תשובות
שואל השאלה:
השאלה היא איך הולך תהליך הערעור.. איפה רואים את הסרטון של הטסט? והבנתי שצריך לפרט בדיוק על מה מערערים (השגחה מקצועית/התנהגות הבוחן) מה ההבדל בין השניים?
השאלה היא איך הולך תהליך הערעור.. איפה רואים את הסרטון של הטסט? והבנתי שצריך לפרט בדיוק על מה מערערים (השגחה מקצועית/התנהגות הבוחן) מה ההבדל בין השניים?
מגישים ומחזירים תשובה אם התקבל עברת אם לא טסט חדש תתיעצי עם המורה נהיגה
יש מצלמה שמצלמת איך את נוהגת פשוט ויראו אם הוא צודק או לא
שואל השאלה:
בין מי למי?
בין מי למי?
באותו הנושא: