5 תשובות
לא יודע הייתי הומלס באילת ליום 1
אורכדיאה הצוות של המלון מתוק ברמות והאוכל ממש סבבה והמלון נותן לך וייב של תאילנד
מלכת שבא אחד מהמלונות הכי טובים שם
אבל גם רשת מלונות אסטרל ממש טובים
מלון עדי3>
אנונימית