6 תשובות
עדיף מתוקה
בכלל עדיף לבישול אם יש לך אבל אם לא אז מתוקה
בכלל עדיף לבישול אם יש לך אבל אם לא אז מתוקה
שואל השאלה:
אין לי לבישול, האם המתוקה תהייה מגעילה ועדיף לי לא לעשות?
אין לי לבישול, האם המתוקה תהייה מגעילה ועדיף לי לא לעשות?
שואל השאלה:
תעני אני רעבה
תעני אני רעבה
לא לא המתוקה תהיה סבבה לגמריי
ולא להתחצף
ולא להתחצף
שואל השאלה:
תענו
תענו
שואל השאלה:
סגור תודה חיימי
סגור תודה חיימי
באותו הנושא: