4 תשובות
שואל השאלה:
לאלאלא אני נשבע לכם שהיה פה כטבמ, אם לא הייתה אזעקה ביבנה ולא ניסו לתפוס את הכטבמ זה אומר שגם פה לא יפעילו אזעקה
עד שאמרת אשדוד אמרתי וואלה יש מצב
עכשיו אני מבין שאתה הוזה
היה נפילה ביבנה בלי התרעות בלי כלום
לא הגיוני. זאת רשלנות של פיקוד העורף.