7 תשובות
מוזר
אנונימית
מוזר.. וממש גבולי על הצד השלילי של המובן
מוזר, זה הרבה יותר מידי
לך על זה
לא יודע מה אנשים פה עושים כזה עניין, זה כולה 5 שנים הבדלים ושניכם כבר אנשים בוגרים, גם במנטליות וגם לפי החוק
אין עם זה שום בעיה אבל ברור שילדים פה יראו את זה כבעיה כי הם חושבים שאנחנו ממש זקנים ברמה שלצאת עם מישהו בן 18 זה לצאת עם ילד
נשים בדרך כלל מתבגרות מנטלית לפני גברים, אז לך על זה.
שואל השאלה:
שואל השאלה:
האמת להפך אני מרגיש כיום שנשים מתבגרות מנטלית לאט מאוד לכן אני גם נוטה לצאת עם יותר גדולות ממני כי אני אהיה איתה באותו קו מנטלי
אנונימי