התחברות הרשמה

מה אתם חושבים על הפואם הזה

השמש שקעה ואני הגמד.
העבודה קשה והמלאכה מרובה, והנה, מינהרתי הושלמה.
כל כך יפה וגדולה ואפילו פרחים אותה מכילה.

הירח זוהר ואותי מכיל ורגליי משוטטות אל גורלי המאיר.
כיפה יפה ומרובת כוכבים, מאירה את פניי, אך לפתע רוח חזקה נושבת מעליי.
האוויר קריר, חד ולא נעים, ומרחיק אותי מהכוכבים שאותם אני כמהה להאיר.

ולפתע, דוב אותי מאכיל, מאכיל את ילדיו שלא יהיו גוועים.


בנשמתי האחרונה, מבטי נישא אל הכוכבים, כה רבים וכה יפים.
אני חושב לעצמי: מעניין כמה מתוכם אצליח אי פעם להאיר.
8 בדצמבר 2024, 23:42
חוות דעתדעות גולשיםסרטוניםביקורתזיהוי שירים    
2 תשובות
ליטרלי מה לעזאזל קראתי
D
DarkBananaLord
והתמונה תביא לי סיוטים
D
DarkBananaLord
באותו הנושא:
מה אתם אומרים על הפואם שכתבתי?
שמפואים לשיער מתולתל
אפשר ללמוד בשעתיים את הפואם The Road Not Taken?
אפשר ללמוד את הפואם As I grew older ביום?
יש לי נשירת שיער, איזה שמפואים/ או כל דבר שיעזור לחזק את השערה?
מה זה דוז פואה?
יש כאן עוד מישהו שאוהב להריח שמפואים?
איך לכתוב פואם? קיבלתי עבודה באנגלית לכתוב פואם ואני לא יודעת איך
שמפואים טובים שמשאירים ריח טוב שמריחים לאורך כל היום?
מה זה אומר דוז פואה?
תמליצו לי על שמפו לשיער שומני אני כבר מיואשת ניסיתי מלא שמפואים..