7 תשובות
ממש ממש ממש ממש ממש ממש ממש לא.
שניהם צעירים מדי
למה ילדה בכיתה ז צריכה חבר
אני ילדה בכיתה ז', ולמלא חברות שלי יש חבר, ובקשר להפרש גילאים, בגיל הזה זה יותר מידי, אבל עוד שנתיים שלוש זה יראה כמו כלום
^ ממש לא גם עוד שנתיים זה לא יראה כמו כלום..
רק בגיל 20 פלוס הפרש של שלוש שנים נראה כמו כלום
לע
לא? דבר ראשון הגיל לא ממש תקין לי. אבל זה גם ילדה צעירה וילד שמתחיל להתבגר מינית וזה סיכון מאוד גבוה אז לא