2 תשובות
גם אני קיבלתי
אני אבחר נראלי שלא להתמיין, התפקיד לא כלכך מעניין אותי
אנונימי
התקשרו אלייך או פשוט שלחו לך הודעה? אוף דירגתי את זה הכי גבוה בשאלון העדפות ולא שלחו לי בנתיים
אנונימי