4 תשובות
האמת שאולי אם לא היה לי חבר ואם הוא היה חתיך אז לא הייתי מנפנפת..
זה תלוי איך והכל
אנונימית 2
שואל השאלה:
היית נותנת נגיד מספר?
לא יודעת מה עם הבנות האחרות אבל אני זורמת ונותנת צ'אנס ;-)
אנונימי