7 תשובות
הוא לא יוכל לראות שדיווחת
שואל השאלה:
דווחתי איזה 5 פעם , אבל אם אני מדווח אז מי שהעלה את הפוסט רואה שאני דיווחתי או שזה באנונימי?
דווחתי איזה 5 פעם , אבל אם אני מדווח אז מי שהעלה את הפוסט רואה שאני דיווחתי או שזה באנונימי?
אנונימי
לבקש כי לדווח אתה צריך מיליון פעמים
שואל השאלה:
באמת מיליון ? אין לי בעיה לדווח במשך שעה , לבקש אני לא כל כך יכול זה פשוט יהיה מביך
באמת מיליון ? אין לי בעיה לדווח במשך שעה , לבקש אני לא כל כך יכול זה פשוט יהיה מביך
אנונימי
הייתי מנסה לדווח בכל מקרה, לשם כך נועד הכפתור לדווח
כן
אבל לפי דעתי עדיף שתבקש
אבל לפי דעתי עדיף שתבקש
שואל השאלה:
ישש , וואי מקווה שימחקו את זה דיווחתי כבר איזה 10 פעם
ישש , וואי מקווה שימחקו את זה דיווחתי כבר איזה 10 פעם
אנונימי
באותו הנושא: