6 תשובות
את מקנאה, לגיטימי
שואל השאלה:
אוף אני יודעת
אבל אני גם יודעת שכשאני אמצא את האחד זה בטח לא ידאיג אותי
אוף אני יודעת
אבל אני גם יודעת שכשאני אמצא את האחד זה בטח לא ידאיג אותי
אנונימית
כן זה מגעיל
הגיוני, אבל סביר שככל שתתבגרי יהיה קשה יותר ויותר למצוא מישהו שלא התנסה בשום דבר עם מישהי אחרת
שואל השאלה:
^יש מצב
^יש מצב
אנונימית
אני ממש מבינה אותך . כנראה שהוא הראשון שלך ? .. כי אני ממש מבינה את הרצון הזה שהמישהו הראשון שלך את תהיי גם שלו אבל תזכרי שלפעמים אולי זה טוב כי יש לו ניסיון והוא יודע מה הוא עושה והוא למד מטעויות ועכשיו הוא יותר טוב בשבילך
באותו הנושא: