4 תשובות
ממתינה לאיסוף זה אומר שזה בארץ והגיע לחנות שאוספים ממנה. חכי שישלחו לך הודעה
שואל השאלה:
לא חברים זה לא זה
זה כאילו שמה עדיין לא בארץ אבל באיזה מצב זה
כנראה שאת פשוט צריכה ללכת לכתובת שזה כתב לך ולאסוף את החבילה
קיבלת הודעת אסמס שזה הגיע למקום איסוף?
באותו הנושא: