התחברות הרשמה

כל אוהבי ארקטיק מאנקיז כנסו

רק אני לא הבנתי מה כזה עושים מ-R U mine? זה חרא שיר, רציני יש להם שירים פי 5000 יותר טובים.
חוץ מזה שגם מ-האלבום המפגר הזה, השיר היחיד שטוב ב-AM זה No. 1 party Anthem. נקודה סוף משפט. זה פאקינג חרא אלבום ומי שלא מסכים איתי לא מעריץ אמיתי. נ.ב רק favorite Worst nightmare!!
6 בדצמבר 2024, 23:16
Arctic Monkeysארקטיק מאנקיזרוקלהקותאלכס טרנר    
2 תשובות
ממש לא
אנונימית
ממש ממש לא
האלבום הזה אלבום מטורף ובלי שום קשר יש סיבה למה שירים ממנו מתפרסמים עד עכשיו


נ.ב אני אעז להגיד שסאק איט אנד סי אולי יותר טוב
פ
פסטת עגבניות
באותו הנושא:
אוהבי ארקטיק מאנקיז להתפקד
אנשים ששומעים ארקטיק מאנקיז כנסו
מישהו שמכיר/אוהב/מעריץ את ארקטיק מאנקיז ויכול לספר לי על הלהקה?
כנסו- רק אנשים ששומעים את ארקטיק מאנקיז מעל שנה+
איזה שיר אתם הכי אוהבים של ארקטיק מאנקיז?
כאלה ששומעים לנה דל רל , ארקטיק מאנקיז, הנייגברהוד כנסו
היי, מי שאוהב ארקטיק מאנקיז, כנסו:)
לאוהבי ארקטיק מאנקיז כנסו
מישהו פה אוהב את הארקטיק מאנקיז?
מה השיר האהוב עליכם מהאלבום האחרון של ארקטיק מאנקיז והשיר האהוב של ארקטיק מאנקיז בכללי?
איזה שיר אתם הכי אוהבים של ארקטיק מאנקיז?