13 תשובות
זה לא מאוחר לך תעשה
כן וכן
אתה בדוק חתיך
זה לא מאוחר , תתחיל
שואל השאלה:
לא חושב שאני חתיך
אבל יש מישהו שממליץ על מאמן לאגרוף ? משהו רציני אבל
לא חושב שאני חתיך
אבל יש מישהו שממליץ על מאמן לאגרוף ? משהו רציני אבל
אנונימי
וואלה אתה צריך ביטחון
שואל השאלה:
חח כן יש מצב שאני צריך
ותודה רבה יוזר
חח כן יש מצב שאני צריך
ותודה רבה יוזר
אנונימי
אם אין לך מטרה להגיע לתחרויות ואליפויות, אז יכול להתחיל בכל גיל. בספורט תחרותי לעומת זאת רצוי להתחיל כמה שיותר מוקדם.
בטוחה שאתה נדיר !!
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
אם בא לך למה לא?
זה לא גיל מאוחר
באותו הנושא: