תשובה אחת
שניהם לא טובים.
המורדים הם רצחניים וקרובים לדאעש. לא יהיה להם אכפת לתקוף אותנו גם אם נהרוג חצי מהם.
אסד קרוב לאיראנים, אבל כל עוד הוא חלש הוא לא יכול לעשות לנו כלום.
לכן הכי עדיף לנו ששני הצדדים לא ינצחו וששניהם ישרדו.
המורדים הם רצחניים וקרובים לדאעש. לא יהיה להם אכפת לתקוף אותנו גם אם נהרוג חצי מהם.
אסד קרוב לאיראנים, אבל כל עוד הוא חלש הוא לא יכול לעשות לנו כלום.
לכן הכי עדיף לנו ששני הצדדים לא ינצחו וששניהם ישרדו.